Otázky a odpovědi

Otázka č. 1:
Jak bude naše zakázka probíhat?
Nejprve vyplňte OBJEDNÁVKU. Pečlivě zkontrolujte zadaný email, neboť na něj Vám budeme posílat upozornění, že se s Vaší zakázkou něco děje.
Po odeslání objednávky AUTOMATICKY obdržíte přihlašovací jméno a heslo.
To se Vám bude hodit v sekci ZAKÁZKA, kde po vyplnění údajů můžete sledovat stav Vaší objednávky. Uvidíte tam náhled oznámení ve formátu PDF (s malým rozlišením obrázku kvůli velikosti souboru), tam ho můžete schválit nebo připomínkovat. Buďte si jisti tím, co schvalujete – pokud si PO SCHVÁLENÍ vzpomenete, že byste ještě chtěli provést nějakou změnu, bývá už většinou pozdě, oznámení jsou již v tisku. V den odeslání zásilky opět dostanete email, že máte očekávat zaměstnance Českých pošt.
Otázka č. 2:
Je možné u oznámení měnit texty?
Jasně – předpokládáme ale, že třeba k oznámení s kostí nebudete chtít dát text oznamující, že jste absolvovali stavárnu (i když, co my víme, co se tam dneska učí …). Jinak si text můžete naformulovat více-méně jak chcete, v objednávkovém formuláři ho vepište do příslušné kolonky a je to.
Otázka č. 3:
Oznámení bych si vytiskl sám(a), je možné objednat oznámení pouze jako PDF v tiskové kvalitě a poslat je e-mailem na moji adresu?
Ne.